Saya Sayang Awak . Ikhlas . :'(

Assalamualaikum .

Tempoh perkenalan kita terlalu panjang . Tapi , tempoh perhubungan kita terlalu singkat . Kan awak kan ? Kadangkadang , pada diri kita masingmasing , kita dah ckup kenal antara satu sama lain . Mana tidaknya , kita sering kali digelar PASANGAN BAHAGIA . Itu secara zahir yang mereka perhatikan . Tapi , secara batinnya ? Hmmm . Hanya kita BERDUA tahu . Kan ? Awak perasan tak , saat kita indah bercinta . . . Manisnyaa setiap baris ayat yang keluar dari mulut kita kannn ? Biasalah . Tengah sayang kan . Tapi , bila gaduh , ayatnyaa dikeluarkan tanpa sedar . Memang pedas . Malahan BERBISA . Bila terkena sengatan itu , hampir membunuh jiwa . 

Awak , sekarang bukan niat saya untuk mengungkit segala bagai yang pernah terjadi dalam perhubungan kita . Tapi , pesanan ringkas yang telah awak poskan untuk saya cukup menyakitkan hati . Tapi , terima kasih kerana akhirnya awak jujur dengan saya . Sepanjang perhubungan kita , maafkan saya sebab banyak menyusahkan awak . Bukan itu niat saya . Dalam pesanan ringkas awak , awak ada tulis yang awak buat semua itu sebab sayang . Awak , saya nak sangat tanya kat awak . . . Mampukah seseorang itu ukur atau tunjuk kasih sayangnya terhadap seseorang dengan menggunakan wang ringgit ? Jika ada , awak . . Jangan jadikan saya sebagai alasan . Sejujurnya , saya tidak pernah pandang wang ringgit serta harta benda awak . Awak pernah kata , awak tengok saya jenis seorang manusia yang tak boleh hidup susah . Wahhh ! Pandainya awak menilai . Apa bukti awak nak kata saya mcm tue ? Sebab dulu ex saya layan saya elok ? Sebab dulu ex saya sanggup habiskan duit untuk saya ? Sebab ex saya sanggup belikan handphone untuk saya ? Mcm tue ? Itu sebab awak nilai saya mcm tue ke ? Awak silap ! Silap sangat ! Semua yang mereka lakukan , tak pernah pun saya minta . Tak percaya juga ? Awak boleh tanya sendiri . Awak , saya sayang awak , cintakan awak seikhlas hati saya . Saya sikit un tak pandang wang ringgit awak serta harta awak . Kalaulah saya pandang wang ringgit atau harta benda , sejujurnya , dah lama saya tinggalkan awak . Tapi , saya masih sayang dan cintakan awak sehingga waktu ini . 

Awak , awak ingat tak waktu hari lahir saya ? Saya guna nombor Celcom . Dan awak sendiri tahu kan , saya dapat call free . Seminggu . Tapi , boleh awak jujur dengan saya , berapa lama saya boleh cakap dengan awak . Boleh awak ? Awak , seminggu sebelum hari lahir saya dan juga seminggu selepas hari lahir saya , awak langsung tak hiraukan saya . Awak abaikan saya . Pernah awak fikir tentang hati dan perasaan saya waktu itu ? Takkan ? Lepas tu , awak text saya . Minta maaf segala bagai . Sebab ? Sebab waktu tu awak kata awak menyesal . Okey . MENYESAL sangat kannn ? Sebab saya sayang awak , dengan mudah saya maafkan awak . Lepas tue , awak buat lagi . Oyeahhhhhhhhhhhh ! Saya memang suka sangat awak bila awak buat balik perangai awak . -..- Saya dah tak kenal awak . HELL-O ! Boleh tak saya nak awak yang dulu ? Erghhhhhh ! :'( Birthday awak nak dekat dahh . Eyhhh ! Ada saya kisah ? Ehemmm ! Sebenarnya , saya kisah sangat ! Macam macam saya plan untuk birthday awak . Hadiah untuk awak . Walaupun poket dan dompet . . . Perghhhhhhhhh ! Ada habuk jaaaa . . Saya tetap dengan niat saya . Nak gembirakan awak . DAN kalau diizinkan , saya nak ada dengan awak , 24/7 jam okey ! Boleh ? Hmmm . Macam tak boleh jaaa . :( 

Hadiah ? Bila cakap pasal hadiah . . . :( Airmata saya jatuh lagi . Kfinee ! Pada mata saya , awak macam tak hargai langsung apa yang saya pernah bagi kat awak . Awak nak contoh ? Saya bgi contoh okey . KASUT ! Mungkin apa mata orang lain , . . . Elehhhh ! Kasut ja pun . Berkira betul minah nie dengan balak dia . Kfinee ! Pada mata orang lain , nak habaq mai . Mungkin kasut . . Alarh kasut ja kannnn . Even kasut jaa , awak pernah fikir tak tentang perasaan saya bila saya tengok KAWAN awak yang pakai kasut tue ? Ke hulu hilir dengan kasut yang saya belikan untuk awak . Amboi ! SERONOKnyaa saya rasa kan ! MINYAK WANGI ! Awk tahu tak kenapa saya sanggup belikan untuk awak even mahal dan pada masa tu , poket memang kering ! Awak tahu tak kenapa saya sanggup beli ? Sebab saya nak ingat wangian yang awak pakai bila saya jauh . Tapi awak tahu betapa remuknya hat saya bila dengan bangganya awak cakap adek awak pun pakai minyak wangi tue . Erghhhh ! Awak tak pernah hargai apa yang saya bagi . Cincin ! Rantai pun entah ke mana kannnn . :'( Saya memang tak pernah nak luahkan sebab saya tetap nak jaga hati awak . Tapi , awak pernah jaga hati saya ? Pernah fikir tentang hati dan perasaan saya ? :'(

Saya tahu , saya pun pernah buat salah . Sering lukakan hati awak kannn . Sebab saya suka berkawan dengan lelaki . Sejujurnya , saya tetap sayangkan awak . :( Dahh lah awak . Saya mungkin bukan yang terbaik yang awak nak kann . Saya akan hilang dari hidup awak . :(

Awak , maafkan saya sebab banyak menyusahkan awak sepanjang tempoh perhubungan kita . Maafkan saya sebab saya awak terjebak dengan benda yang tak berfaedah . Maafkan saya sebab tak mampu jadi yang sempurna untuk awak . Kalau masih ada peluang untuk kita bersama , saya janji saya takkan susahkan awak dahh . Awak jangan risau . Tapi , kala tiada lagi peluang , saya harap awak bahagia dengan life awak . Dan kalau awak jumpa pengganti saya di hati awak , terima dia . Sayangi dia . Jangan pernah berkasar . Jaga hati dia . Jangan risau , awak tetap dalam hati saya . Sampai bilabila . :( Awak , saya sayangkan awak . Ikhlas dari hati sayaaaaaaaaaaaaa . :(

Ikhlas ,
NURULATIKA .

No comments:

Post a Comment